SPLOŠNI POGOJI

I. UVOD

1. ČLEN

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletnim portalom Akademije sproščanja (v nadaljevanju kot »spletni portal«) upravlja Akademija sproščanja, d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Ponudnik«).

Z nakupom mesečnega članstva obiskovalec postane član.

S splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletnega portala, pravice in dolžnosti obiskovalca oziroma člana ter pravno-poslovno razmerje med Ponudnikom in obiskovalcem kot članom paketa iz ponudbe spletnega portala www.akademija-sproscanja.si.

 

II. DOSTOPNOST INFORMACIJ

2. ČLEN

Ponudnik se zavezuje, da bodo obiskovalcem vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Ponudnika (predvsem firma in sedež družbe);
  • kontaktni podatki, ki obiskovalcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Ponudnikom (naslov elektronske pošte, družbena omrežja, ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletnega portala, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletnega portala;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve pogodbenih obveznosti, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o možnih načinih plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletnega portala;
  • informacije o roku, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in odstop od članstva in o tem, če in koliko takšno vračilo oziroma odstop stane kupca oziroma člana;
  • informacije o postopku s pritožbo obiskovalca/kupca/člana ter podatki o kontaktni osebi Ponudnika za stike z obiskovalci/kupci/člani.
 
 

III. SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE

3. ČLEN – PONUDBA IZDELKOV, ROK DOBAVE IN PREVZEM
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 7 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije oz. druga dostavna služba na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Prevzem izdelkov je možen le po poštnem povzetju. V tem primeru se plačajo tudi stroški pošiljanja, ki ga plača Ponudnik, razen če ni pri posameznem izdelku določeno drugače in jasno razvidno.

 

4. ČLEN – NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI
Ponudnik kupcem omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun Ponudnika po izdelani ponudbi oz. predračunu;
  • s plačilno oziroma kreditno kartico;
  • preko platforme PayPal.
 
 

5. ČLEN – CENE V SPLETNI TRGOVINI
Spletna cena velja za vse obiskovalce oziroma kupce v spletni trgovini Ponudnika.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in vsebujejo strošek dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Ponudnik:

  • obiskovalcu (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, obiskovalec (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • obiskovalcu (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
 
 

6. ČLEN – POSTOPEK NAKUPA
V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom;
  • izbor načina dostave izdelka ;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
 

Pred oddajo naročila je kupcu prek spletne trgovine omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine; ter
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.
 

Pred potrditvijo naročila je kupcu prek spletne strani omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
 

Po oddaji naročila kupec od Ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.


Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov je med kupcem in Trgovcem na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči kupca tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

 

7. ČLEN – PRODAJNA POGODBA
Ponudnik obiskovalcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Ponudnika kot za kupca.

 

8. ČLEN – PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKOV
Kupec ima pravico, da v 14. dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Ponudniku na kontaktni elektronski naslov info@akademija-sproscanja.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov Ponudniku.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.

Za vrnjene izdelke Ponudnik kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Ponudnik na osebni oz. transakcijski račun kupca.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

 

9. ČLEN – DOSTAVA
Ponudnik bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Za dostavo pošiljk se uporablja dostavna služba GLS. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

 

10. ČLEN – VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi ponudnik kartičnega poslovanja, s katerim ima Ponudnik sklenjeno pogodbo o obdelavi kartičnih plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Ponudnika.

Za varnost je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

 

11. ČLEN – POLITIKA ZASEBNOSTI
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

 

12. ČLEN – ODGOVORNOST
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se Ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Spletni portal www.akademija-sproscanja.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

IV. SPLOŠNI POGOJI MESEČNEGA ČLANSTVA

13. ČLEN – SPLOŠNO

Na spletni strani www.akademija-sproscanja.si imajo obiskovalci možnost zakupa plačljivih vsebin. Plačljive vsebine so vadbe iz vrst tradicionalne kitajske medicine, ki so uveljavljene po celem svetu.

 

14. ČLEN – POSTOPEK NAKUPA VSEBIN

Postopek je razdeljen v 5 korakov.

  1. Najprej se izbere paket, ki ga obiskovalec želi uporabljati oziroma do njega dostopati ter si izbere način plačila, ki mu najbolj ustreza. Plačilo je možno preko plačilnega sistema PayPal in preko kreditnih kartic s sistemom Stripe.
  2. Ko obiskovalec izbere način plačila, ga portal vodi k zaključku plačila. Zaključek plačila se v primeru PayPala realizira na njihovem lastnem portalu.
  3. Po končanem plačilu obiskovalec pridobi potrditveno e-poštno sporočilo, v katerem bo povezava do registracije. V registracijskem postopku navede naslednje informacije: uporabniško ime, e-pošta, geslo, ime in priimek.
  4. Po registraciji sledi še potrditveno e-poštno sporočilo z aktivacijsko povezavo.
  5. S klikom na aktivacijsko povezavo je obiskovalec postal član in lahko dostopa do zakupljenih vsebin na spletnem portalu.
 
 

15. ČLEN – POSTOPEK PRIJAVE V PLAČLJIVE VSEBINE

Član se lahko prijavi v sistem s svojim uporabniškim imenom in geslom, ki ga je določil ob registraciji ali kasneje pri spremembi profila. Po izpolnjenih podatkih v prijavni obrazec je za člana na voljo vsebina, ki jo je zakupil pri registraciji. Za več informacij in pomoč pri prijavi ter registraciji smo na voljo na elektronski pošti info@akademija-sproscanja.si

 

16. ČLEN – DOSTOPNOST
Spletne strani so praviloma dostopne 24 ur na dan in vse dni v letu. Ponudnik vsebin si pridržuje pravico do krajših ustavitev v dostopu do spletne strani akademija-sproscanja.si zaradi tehničnih razlogov vzdrževanja in zamenjave opreme. Zaradi razlogov, povezanih z vzdrževanjem, si nosilec pridržuje pravico tudi do daljših ustavitev dostopa do spletnega portala. Ponudnik vsebin ne jamči dostopnosti strani ob morebitnih izpadih v omrežjih ponudnikov poti ali kakršnih koli izpadih, napakah, drugih tehničnih motenj ali prekinitvah delovanja tretjih strank (električno napajanje …) ter višje sile.

Ponudnik vsebin si pridržuje pravico, da ob sumu zlorab omeji ali prekine dostop do plačljivih vsebin akademija-sproscanja.si za posamezni uporabniški račun.

 

17. ČLEN – UPORABNIŠKI RAČUN
Z enim uporabniškim računom naročnik lahko član dostopa do vsebin na največ 5 napravah, sočasno
pa lahko spremlja vsebine prek največ 2 naprav, skladno z industrijskimi standardi.

Član, ki je ustvaril svoj račun in ki se mu obračunava mesečna naročnina (tj. lastnik uporabniškega računa), naj skrbno hrani svoje geslo in uporabniško ime. Člani naj se zavedajo, da so kljub skrbi in nadzoru storitev možne zlorabe. Da bi preprečil zlorabo svojega uporabniškega računa, mora imeti lastnik le-tega nadzor nad vsemi napravami, ki so povezane z njegovim uporabniškim računom, zato naj svojega uporabniškega imena in gesla ter informacij, povezanih s plačniškimi obveznostmi, ne deli s tretjimi osebami.

Če Ponudnik ugotovi, da se uporabnikov račun deli s tretjimi osebami ali da prihaja do kakršnihkoli podobnih zlorab računa, lahko nemudoma ukine uporabniški račun brez opozorila.

 

18. ČLEN – TRAJANJE ČLANSTVA IN SPREMEMBA PAKETA

Član se obvezuje, da bo za vsak začeti mesec plačal zakupnino v višini, ki jo določa paket, ki ga ponuja Ponudnik in ki si ga je član vzel. Članstvo je vezano na en mesec in se ga lahko kadarkoli prekliče.

Preklic ali sprememba paketa se lahko opravita preko elektronske pošte info@akademija-sproscanja.si ali preko telefonske številke 031 342 757.

Če član pri spremembi paketa izbere dražji paket, se plača razlika med paketoma takoj, ko se nov (dražji) aktivira. Če pa izbere cenejši paket, pa se nov mesečni znesek začne obračunavati naslednji mesec. Do takrat ima član neomejen dostop do dražjega paketa, ki ga je imel zakupljenega. Za več informacij nas prosimo kontaktirajte na zgoraj navedene kontaktne podatke.

 

18. ČLEN – OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Član se mora zavedati, da: 

  • spletne tehnologije za prenos in dostop do vsebin niso 100 % zanesljive. Ob morebitnih izpadih delovanja zaradi ponudnikov poti ponudnik vsebin ne prevzema odgovornosti;
  • ponudnik vsebin in ponudnik poti nista odgovorna za nepravilno delovanje storitev, ki je posledica napačne uporabe in neznanja člana;
  • član za ogled vsebin potrebuje primeren računalnik (kakršnega priporoča
    proizvajalec programske opreme – predvajalnika – za spremljanje spletnih videovsebin na širokopasovne kvalitete) in zadnjo razpoložljivo verzijo predvajalnika Flash Player;
  • član potrebuje za uporabo portala primerno hitro internetno povezavo. Minimalna zahtevana hitrost povezave je 2 Mbps, priporočljiva je večja hitrost;
  • Ponudnik ne more zagotavljati delovanja storitev v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitev.
 
Član se z mesečnim paketom zavezuje, da:
  • svojega uporabniškega računa in informacij, povezanih s plačniškimi obveznostmi, ne bo delil s tretjimi osebami. Če izdajatelj ugotovi, da se uporabnikov račun deli s tretjimi osebami ali da prihaja do kakršnihkoli podobnih zlorab računa, lahko nemudoma ukine uporabniški račun brez opozorila,
  • bo imel nadzor nad vsemi napravami, ki so povezane z njegovim uporabniškim računom,
  • uporablja lahko največ 5 registriranih naprav oziroma sočasno spremlja vsebine prek največ 2 registriranih naprav, skladno s splošnimi pogoji in industrijskimi standardi,
  •  storitve ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršnekoli druge namene, kot tiste, ki so določeni v teh pogojih,
  • svojega uporabniškega računa in informacij, povezanih s plačniškimi obveznostmi, ne bo delil s tretjimi osebami. Če izdajatelj ugotovi, da se uporabnikov račun deli s tretjimi osebami ali da prihaja do kakršnihkoli podobnih zlorab računa, lahko nemudoma ukine uporabniški račun brez opozorila,
  • odgovarja za verodostojnost informacij, ki jih zagotavlja v zvezi z njegovim uporabniškim računom,
  • ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe,
  • ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov,
  • ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov plačljive vsebine spletne strani akademija-sproscanja.si,
  • ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitve in njegovi programski ter strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam.

 

V. PRITOŽBE, SPORI IN UPORABA PRAVA

19. ČLEN

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Ponudnik se v primeru težav lahko po pomoč obrne na elektronski naslov info@akademija-sproscanja.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Celju. Ponudnik in kupec kot stranki v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

VI. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV

20. ČLEN

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil obiskovalce in kupce na spletni strani na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.akademija-sproscanja.si. Vsakokratne spremembe ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Obiskovalec/kupec/član ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da obiskovalec/kupec/član spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da obiskovalec/kupec/član s pisno izjavo Ponudniku sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel Ponudnik v Celju, dne 1. 4. 2021.